Veel gestelde vragen | Forum
Paardrijden in Scheveningen
Zeynep
Zondag 08 maart 2009
Hoi,
Ik wil graag informatie opdoen en reserveren over paardrijden aan het strand in Scheveningen. Mijn vriend is jarig geweest en wil hem dit cadeau doen. Ik wil graag voor 2 personen paarden reserveren. Wat zijn de kosten? Hij heeft eerder nooit paardgereden en zover ik het weet kunnen wij hier begeleiding bij krijgen. Dit was mij ooit verteld jaren geleden toen ik mensen hierop had aangesproken, zij hadden toen ook paard gereden aan het strand.
Wat kunnen we daarna nog doen? Hebben jullie toevallig ook leuke suggesties? Zo ja, dan hoor ik het graag. Ik dacht bijvoorbeeld waar we achteraf ook kunnen zitten en eten. En dat wij speciaal hiervoor opgevangen worden. Is zoiets mogelijk?
Omdat ik niet precies weet welke dag hij weer terug is in Nederland kan ik nu nog niet boeken. Wel weet ik dat hij 16 maart terug moet zijn, mocht hij een paar dagen eerder arriveren, dan zou volgende week zondag een goede dag zijn om te kunnen reserveren.
Kunnen jullie mij ook hierover telefonisch informeren? Hoe eerder hoe beter. Ik heb jullie telefoonnummer niet kunnen vinden op de site..
Met vriendelijke groet,
Ik wil graag informatie opdoen en reserveren over paardrijden aan het strand in Scheveningen. Mijn vriend is jarig geweest en wil hem dit cadeau doen. Ik wil graag voor 2 personen paarden reserveren. Wat zijn de kosten? Hij heeft eerder nooit paardgereden en zover ik het weet kunnen wij hier begeleiding bij krijgen. Dit was mij ooit verteld jaren geleden toen ik mensen hierop had aangesproken, zij hadden toen ook paard gereden aan het strand.
Wat kunnen we daarna nog doen? Hebben jullie toevallig ook leuke suggesties? Zo ja, dan hoor ik het graag. Ik dacht bijvoorbeeld waar we achteraf ook kunnen zitten en eten. En dat wij speciaal hiervoor opgevangen worden. Is zoiets mogelijk?
Omdat ik niet precies weet welke dag hij weer terug is in Nederland kan ik nu nog niet boeken. Wel weet ik dat hij 16 maart terug moet zijn, mocht hij een paar dagen eerder arriveren, dan zou volgende week zondag een goede dag zijn om te kunnen reserveren.
Kunnen jullie mij ook hierover telefonisch informeren? Hoe eerder hoe beter. Ik heb jullie telefoonnummer niet kunnen vinden op de site..
Met vriendelijke groet,
|
Medewerker Woensdag 13 oktober 2010 |
Alle informatie over paardrijden op strand of de omgeving (waaronder lokale maneges) vindt u op de Paardrijden pagina.
|
|
Last check on:
Woensdag 28 december 2011 |
Meer onderwerpen
| Gemeente Scheveningen | Maandag 11 januari 2010 | |
| Busverbindingen naar Scheveningen | Donderdag 11 juni 2009 | |
| Parkeren in Den Haag | Donderdag 23 september 2010 | |
| Paardrijden in Scheveningen | Zondag 08 maart 2009 | |
| Openbaar vervoer naar Scheveningen | Zaterdag 25 juni 2011 | |
| Internetcafe in Scheveningen | Woensdag 02 april 2008 | |
| Camperplaatsen in Scheveningen | Vrijdag 08 juli 2011 | |
| Hoeveel kost een buitenrit op het strand? | Woensdag 14 oktober 2009 | |
| Paardrijden op het stand | Donderdag 13 maart 2008 | |
| Met het openbaar vervoer naar Scheveningen | Zaterdag 07 juni 2008 |
Een vraag plaatsen
In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.